BenešovDnes.cz
BenešovDnes.cz » Zprávy » Vaše zprávy » Článek v rubrice Z regionu

Spolupráce v podpoře cestovního ruchu TouchPoint má výsledky

08.02.2019
STŘEDOČESKÝ KRAJ - Cílem spolupráce v oblasti cestovního ruchu, která dostala označení "TouchPoint", je přilákat turisty, zejména ty movitější. Záměrem je také, aby návštěvníci ve Středočeském kraji trávili co nejdelší dobu. Memorandum o této spolupráci podepsali v polovině loňského roku zástupci Letiště Praha, České centrály cestovního ruchu - CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeského kraje.
Ilustrační snímek | Foto: Středočeský kraj
"TouchPoint" vznikl s cílem podpořit příjezdový turismus nejenom do Prahy, ale i do Středočeského kraje a celé České republiky. "Jeho prostřednictvím propagujeme turistické cíle. Důležitá je v tomto směru spolupráce s leteckými dopravci provozujícími přímá letecká spojení ze strategicky důležitých trhů," uvedla hejtmanka Středočeského kraje Jaroslava Pokorná Jermanová (ANO 2011). "Chceme získat a udržet zejména bonitní turistickou klientelu, aby trávila i v našem regionu delší dobu, navštěvovala památky a využívala zařízení poskytující služby v oblasti cestovního ruchu," zdůraznila dále.

Kromě nejrůznějších společných čistě marketingových projektů zahrnuje spolupráce v rámci projektu TouchPoint také účast na mezinárodních veletrzích, odborných konferencích či jiných akcích z oblasti cestovního ruchu či letecké dopravy. Jedním z prvních společných projektů byla prosincová reklamní kampaň v New Yorku, která představila na americkém trhu Prahu a střední Čechy jako atraktivní a bezpečnou destinaci. Reklama se objevila zhruba na tisícovce reklamních ploch v metru, na 80 místech ve vestibulu zastávek metra přímo v centru Manhattanu. Využívala slogan "No Spoilers. See It Live", který odkazuje na jedinečnost autentického a osobního zážitku z poznávání krás regionu. Zahraniční zastoupení CzechTourism podpořilo kampaň dalšími aktivitami. Šlo například o posty a videa na sociálních sítích, spolupráci s populárním americkým influencerem Rodney Hazardem nebo o soutěž o zájezd do Prahy a středních Čech. Dále na podporu kampaně proběhne v červnu 2019 press trip amerických influencerů, pro něž i Středočeská centrála cestovního ruchu zajistí program v kraji.

Účastníci Memoranda plánovali další pokračování aktivit, které budou cíleně propagovat Středočeský kraj, Prahu i Českou republiku jako celek na vybraných trzích s cílem přilákat více turistů, zejména těch, kteří vyhledávají delší pobyt spojený s návštěvou historických památek a dalších turistických cílů. "Projekt Touchpoint je příkladem výborné spolupráce vícero subjektů. "Projekt nejen šetří finance vydávané na marketingové aktivity, ale především vytváří jedinečný prostor pro sdílení zkušeností, " dodala hejtmanka.

Zkušenosti z dobývání amerického trhu chtějí účastníci projektu zúročit v nové marketingové kampani na jaře 2019 (duben/květen), konkrétně v japonském Tokiu. Na podzim by pak cílem další kampaně měl být thajský Bangkok.

Zastupitelé schválili rozdělení dotace ve výši 1,6 miliardy korun na poskytování sociálních služeb

STŘEDOČESKÝ KRAJ - Z dotace na poskytování sociálních služeb v roce 2019 přidělí Středočeský kraj mezi jednotlivé žadatele více než 1,6 miliardy korun. Žadateli jsou domovy pro seniory, domovy pro osoby se zdravotním postižením, domovy se zvláštním ...

Středočeští zastupitelé schválili založení obchodní společnosti - Nemocnice Středočeského kraje

19.02.2019 | Z regionu

STŘEDOČESKÝ KRAJ - Obchodní společnost s názvem Nemocnice Středočeského kraje, a.s., bude poskytovat servis oblastním nemocnicím i kraji, který je jej ...

Zastupitelé Středočeského kraje rozhodli o přijetí bankovního úvěru

19.02.2019 | Ekonomika, podnikání

Zastupitelé Středočeského kraje v pondělí rozhodli o přijetí bankovního úvěru, díky němuž bude mít Středočeský kraj zajištěno dostatečné množství peně ...

Odbor dopravy provedl kontrolu kvality běžné údržby středočeských silnic

12.02.2019 | Z regionu

Středočeští radní se v pondělí seznámili s výsledky kontrol provedených na silnicích druhých a třetích tříd, které provedli pracovníci Odboru dopravy ...

Hlasování o Rákosníčkova hřiště v hodnotě 1,5 mil. korun

06.02.2019 | Z regionu

Společnost Lidl letos postaví dalších deset Rákosníčkových hřišť, čímž završí úspěšný projekt trvající neuvěřitelných osm let. O tom, která města se m ...



Čtvrtek 21.2.2019
Středočeský kraj
Další regiony »
Sdílet: Sdílet na Facebooku Sdílet na Google+ Sdílet na Twitteru






Copyright © 1/2009-2019 M+MP spol. s r.o. InfoDnes.cz | Webdesign & webprogramming © PD | RSS
Tento web používá cookies, jeho dalším používáním s touto skutečností souhlasíte. Další informace najdete zde.